26.2.12

Sweet Moment


Music memang boleh buat orang rasa happy kan.
Lagi-lagi bile time tengah sakit bile dengar orang maenkan lagu untuk kite mesti rasa terharu sangat kan. Last night I had a high fever again..
haih demam x kebah2 sebabkn urat badan x betul lagi..
end up I couldn't sleep at all..
I thought lepas call my doraemon boleh la tidur..
pergh still the same...



Then not long after that doraemon start sending me whatsapp calling him..
he try to cheer me up with some songs with his friend's guitar..
that is one of the sweetest thing you ever done to me..
lagi-lagi when you start singing 'caramel' song
one thing about him.. die x romantic tapi certain time die akan jadi lelaki yang sangat sweet.
I love you syg :)
even though x ley tidur juga lepas tu but I'm feeling really happy
at least ilang skit rasa sakit tu..

p/s: you make me feel soo lucky dear :)